You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Credits
AL-FATIHAH !
Saturday, 2 June 2012 | 07:45 | 0 comments
annyeong ! ya allah . potex comel saya dah tinggalkan saya . dia dah meninggal . pagi tadi masa miss tengah siap2 nak g kenduri at belakang rumah , miss dpt mesej dari alia . dia kata potex dah meninggal . ya allah . hancur hati miss . terus siap g rumah potex . dari pukul 1 hingga 5.45p.m dk tunggu jenazah . tapi takda pun . then balik rumah kejap tukar baju bagai . pukul 6.30p.m g pulak . tunggu punya tunggu jenazah sampai pukul 7lebih . bila masuk dalam rumah g tengok jenazah . hancur luluh hati bila tengok orang tersayang dalam kain kapan . ya allah . miss dengan 1 hari tak makan rasa mcm nak jatuh ja . airmata tahan jugak tak bagi jatuh . tapi tak g kubur sebab takut ishkan nangis lak bila saya balik nanti . then around 9p.m bila jenazah bawak g kubur , saya pun balik la . dlm perjalanan balik nampak org ramai dekat kubur . maaf tex aku tak boleh p teman hg sampai sana . balik sampai rumah , duduk atas sofa . airmata turun macam hujan , tak tahan jugak . maaf lagi tex sebab aku seksa hang . 'imam kata jenazah akan terseksa bila kita menangis' . aku tak mampu bertahan demi ketenangan hang tex . aku minx maaf . jauh di lubuk hati aku . aku sayang hangg sangat tex . jangan risau . isnin ni aku kubur hang taw . aku baca yassin dekat hangg . hangg tunggu aku ya sayangg ? i love you so much siti nurul aina binti azizan . you are my bestie . muahh ! :'(

SAMA-SAMA KITA SEDEKAHKAN AL-FATIHAH BUAT SAHABAT KARIB A.K.A SAUDARA TIADA PERTALIAN DARAH.